poniedziałek, 27 maja 2013

Spóźnione Happy Birthday...

Wczoraj były moje urodziny... Taa o godzinie 4:50 oficjalnie skończyłam 16 lat. Szczerze? Nie czuję się jakoś specjalnie inna, nic się nie zmieniło... Czas leci mega szybko! Jedyny plus, że do osiemnastki jest znacznie bliżej, niż dalej. ;D

Dawno nic nie pisałam... Jak moje odchudzanie? Do dupy... :/ Poprawy, sprawdziany, kartkówki. Koniec roku się zbliża, a nauczyciele zamiast odpuścić zaczynają na nas jeszcze bardziej naciskać... Boję się, że przytyłam... Było tak fajnie to musiało się wszystko zepsuć. :( Trudno... W czerwcu trzeba się będzie zmobilizować i wziąć się za siebie jeszcze raz. :((

3 komentarze:

  1. Spóźnione Wszystkiego Najlepszego ! :)
    Na pewno wakacje i piękna pogoda cię zmotywują .
    Ważne to się nie poddawać ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego!
    U mnie też nauczyciele teraz najbardziej naciskają... Ale będzie dobrze. Na pewno dasz radę wszystko poprawić :) Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 100 lat i powodzenia w odchudzaniu ;)

    OdpowiedzUsuń