wtorek, 11 czerwca 2013

Spóźnione podsumowanie maja :)

Na reszcie znalazłam centymetr!! <jupi> Centymetry spadają dalej! A waga też się zmniejszyła o.O Nie ogarniam tego, ale jak najbardziej się z tego cieszę! Nie przedłużając: oto tabelka:




Zdjęć nie mam... Przepraszam ale nie ma żadnej zmiany więc nie ma po co ich pokazywać. :) Mam nadzieję, ze w lipcu będzie już jakaś zmiana, abym mogła pokazać Wam zdjęcia. :)

Mam już luzy w szkole. BĘDZIE PASEK na świadectwie!!! W końcu od trzech lat w mojej klasie będzie pasek na zakończenie! ;) Jestem z siebie dumna!!



Postanowiłam pisać częściej. Do zobaczenia wkrótce!!

2 komentarze:

  1. Jak miło, ze znów tu jesteś :))
    To, ze Ty nie zauważasz wiekszej zmiany nie znaczy, że my (osoby postronne)tego nie zobaczą.
    Jesteś moją blogową motywująca bohaterką, trzymam kciuki za Twoje dalsze dokonania no i gratuluje paską, ostatni raz miałam go w 6 klasie (i od tego momentu przestałam o nim nawet marzyć) :D

    OdpowiedzUsuń