czwartek, 7 marca 2013

Coś o mnie.

Druga notka, wypada napisać coś o sobie :D

Nie jestem raczej otwartą osobą na nowe znajomości, bardzo długo zajmuje ludziom przekonanie się do mnie. Nie wiem dla czego... Nie potrafię rozmawiać z pierwszymi, lepszymi osobami. Jestem strasznie wstydliwa. Taka jest już moja natura. Chciałabym być śmiałą osobą. Nie onzacza to, że nie mam przyjaciół. Mam 4 przyjaciółki, których nie zamieniłabym za nic na świecie!!!

Nadwaga... Mam nadwagę. Mój wzrost to 172cm, ważę 78,5kg. Ale chce się zmienić. :)
Jedyny mój problem to miłość do słodyczy i brak motywacji. (O tym napiszę innym razem.)
Moją pasją jest rysunek i muzyka. Staram się rysować często ale jakoś mi to nie wychodzi. Wszystko spowodowane jest egzaminami. Chcę go napisać wysoko, ale boję się, że może mi się to nie udać. :(
Gram... Na fortepianie. Uwielbiam to robić. Dzień bez gry jest dla mnie dniem straconym. Bardzo lubię też śpiewać, lecz na lekcjach muzyki nigdy mi to nie wychodzi. :(
Chciałabym to kiedyś jakoś spożytkować i założyć zespół rockowy. Lecz chciałabym to zrobić w Los Angeles. Mieszkanie w tym mieście to moje marzenie!
Mam wiele pomysł na życie :) Chciałabym zostać ilustratorką oraz śpiewać i grać w zespole rockowym. Marzenia są po to aby je spełniać. Może moje zostaną akurat spełnione? :)

Wracając do teraźniejszości. Jestem w trzeciej klasie gimnazjum. Kończę szkołę. Nie mogę się doczekać kiedy opuszczę mury tej szkoły. Kiedy po raz ostatni zobaczę te fałszywe twarze, którym zależy tylko i wyłącznie na piciu... Nie pasuję do nich, oni są raczej samolubni, ja wolę pomagać ludziom.

Jeżeli chcecie się dowiedzieć o mnie czegoś więcej czekam na komentarze. Na pewno odpiszę. ;D

7 komentarzy:

  1. Też lubię muzykę! A nawet kocham:) Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://miedzy-brzegami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh, Los Angeles. kocham stany, ale moim marzeniem jest mieszkanie w Nowym Jorku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie zapowiada sie blog,
    ps moze obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. testami się nie przejmuj, wiem że są ważne, ale ja wyznawałam rok temu (kiedy ja miałam testy), zresztą i teraz wyznaję zasadę "im mniej się przejmujesz, tym więcej zyskujesz"- radzę Ci to samo. A! i powodzenia w realizowaniu marzeń ;) !

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy blog ;-) wytrwalosci w prowadzeniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. też kiedyś grałam ;)
    i niestety też uwielbiam słodycze ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnie ! Zapowiada sie ciekawie .

    OdpowiedzUsuń