środa, 6 marca 2013

Hej Ho! Let's Go!



To nie jest moja pierwsza przygoda z bloggerem. Kiedyś prowadziłam bloga o ogólnej tematyce (muzyka, życie itp.). Ten blog będzie zupełnie inny. :)

O czym będzie mój blog?
Będzie to raczej forma osobistego pamiętnika, wyzwań, jakich mam zamiar się podjąć, wyznań: moich słabości, chwili melancholii oraz radości :)

Dlaczego postanowiłam założyć bloga?
Moim marzeniem jest pozbycie się nadwagi. Wiem, jeżeli będę prowadziła bloga o takiej tematyce nie zdemotywuję się i będę walczyła do końca. Chcę coś zmienić w swoim życiu przed wyruszeniem w wielki świat. Jestem w trzeciej klasie gimnazjum, przez to moje życie to jedna wielka plątanina, blog pomoże mi też, co nieco poukładać.



Postaram się pisać posty przynajmniej 2 razy w tygodniu. :D 
Więc, do następnej notki! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz