wtorek, 30 kwietnia 2013

Ćwiczenia z Ewą Chodakowską.

Mój nowy nabytek! W sam raz na zbliżający się maj! ;D

Jutro jest ten dzień! Jutro pojawi się pierwsze podsumowanie miesiąca! Jestem bardzo podekscytowana!^^


Ostatnio uznałam, że bardzo polubiłam Ewę Chodakowską! Ona jest moją inspiracją do tego, aby dalej walczyć o szczęście. Każdy zestaw ćwiczeń na dany miesiąc będzie zawierać którąś z części treningów Ewy.
Uwielbiam ją i jej ćwiczenia! Ona jest wspaniała! Tak naprawdę to nie wiem czy bez niej dalej walczyłabym o siebie...


Zauważyłam, że preferuję ćwiczenia kiedy pewna osoba pokazuje i mówi jak je należy prawidłowo wykonywać. Nie polubiłam ćwiczeń typu brzuszki i pajacyki itp. Osobiście taka forma wysiłku fizycznego do mnie nie przemawia.



Do zobaczenia jutro!!

Ps. Bardzo poważnie zaczynam się zastanawiać nad tym aby zrobić kurs instruktorki Zumby kiedy skończę 18-naście lat. Co o tym myślicie?

3 komentarze:

  1. Zazdroszczę Ci tej pyty : D Ja też bardzo lubię Ewę Chodakowską ćwiczenia z nią są naprawdę fajne .

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny pomysł z kursem instruktorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też Ewa inspiruje :)
    Nie wiem czy kurs instruktorki zumby jest dobrym pomysłem. Jest teraz modna, ale przypuszczam że w najbliższym czasie straci na popularności.

    OdpowiedzUsuń