środa, 1 maja 2013

Podsumowanie kwietnia!!

Na całe szczęście w nieszczęściu laptop odzyskał sprawność na tyle abym mogła dodać notkę.

Więc tak:
Waga początkowa (1.04.13): 80 kg.
Waga obecna (1.05.13): 77,5 kg.
Wieeem strasznie mało ale sami wiecie, że miałam bierzmowanie oraz egzaminy. Byłam za bardzo zestresowana i nie miałam czasu na ćwiczenia. Mam pytanie: Czy na rocznicę rodziców nie można zjeść tortu ani nic słodkiego? Są pewne dni kiedy trzeba ustąpić...

Nie przeciągając... zdjęcia. (Jeżeli nie chcesz oglądać, to przewiń po prostu dalej...)

1.04.13              1.05.13

Wiem, mam krzywy kręgosłup. :(
Mimo, że 2,5 kilograma i tak widzę, oraz czuję różnicę. Nie wiem jak waszym zdaniem ale ja i tak jestem z siebie dumna!!! Mam przecież przerwę między udami!!! Mała ale jest! ^^

Tabelka:


Jak widać pomiary się zmieniły. Z czego jestem bardzo zadowolona! Może na zdjęciach nie widać 8cm które ubyły z talii, lecz ja czuję sama różnice. 

Ogólnie daje sobie 6/10 punktów. Efekty są ale waga bardzo mało się zmniejszyła...

Postanawiam ważyć się raz w miesiącu!! Nie będą cyferki mi psuć nastroju!

Jutro mam zamiar zaktualizować ćwiczenia na ten miesiąc.

Trzymajcie się ciepło!! ;*

4 komentarze:

  1. Gratuluje efektów! Naprawdę widać różnice! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, gratulacje! Efekty są naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Różnica na zdjęciach jest ogromna, mimo że waga tego tak nie pokazuje.
    Trzymam kciuki za dalsze efekty :)

    OdpowiedzUsuń