środa, 24 kwietnia 2013

EGZAMINY!! ^^

Hej ;* Dawno mnie nie było ale sami wiecie, miałam wielkie urwanie głowy związane z egzaminami i bierzmowaniem... Powiem jedno część humanistyczna poszła mi dobrze, lecz nie bardzo dobrze. Matematykę zwaliłam po całości... :( A część przyrodnicza poszła mi dobrze. Niech tylko dorwę tego płaza!!! ^^ Trudno trzeba się skupić na nadchodzącym języku angielskim. ^^

Przez ostatni tydzień nie ćwiczyłam, po prostu nie miałam czasu... Na dodatek naciągnęłam sobie mięsień łydki. Teraz jest już zdecydowanie lepiej, wiec mogę już ćwiczyć. Na całe szczęście nic nie przytyłam przez tamten tydzień. ^^ Jakieś szczęście w nieszczęściu.

Nie mam Wam nic więcej ciekawego do powiedzenia... Może tylko tyle, że zgubiłam 6 cm w tali!! O.o ^^


2 komentarze:

  1. Gratulację efektów!
    A z tymi testami na pewno nie będzie tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam za Ciebie kciuki. Mnie brakuje motywacji. Im więcej ćwicze (jesli wogle znajde na nie ochotę) to tym więcej jem slodyczy. Robie to nieswiadomie i z reguły dopiero po fakcie uświadamiam to sobie.
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń