piątek, 3 maja 2013

Kolejny szary moment...

Ostatnio mam trochę mieszane uczucia. Mam uczucie, że wszystkich wokoło denerwuję. Rodziców, przyjaciół i inne osoby. Czuję się z tym bardzo źle... Przecież nikogo nie chciałam urazić, ani zrobić nic złego. Staram się żyć ze wszystkimi w zgodzie ale jakoś najwidoczniej mi to nie wychodzi. Może trzeba odpocząć. Usunąć bloga? Zacząć jeszcze raz? Nie mam myśli na ten moment. Może po prostu tak będzie lepiej? Człowiek czasem chce być w czymś dobry nie zastanawiając się nad konsekwencjami. Jeszcze raz zadam to pytanie. Odpuścić prowadzenie bloga? Co o tym sądzicie?


Jest źle. Nie mam siły usiąść nawet przy fortepianie...

4 komentarze:

  1. Wszystko na pewno się ułoży. Każdy czasami ma gorsze momenty, ale później zawsze wszystko wraca do normy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też mam ostatnio zły czas. Może idź się wyrzyć np. pobiegać gdzies gdzie nikogo nie spotkasz. mi zawsze to poprawia nastrój.
    Blog jest właśnie moja odskocznią od codzienności. Próbowałam kiedyś z nim kończyc, ale stał się moim nawykiem (uzależnieniem?) i mimo gorszych chwil nie mogę się z nim na razie rozstać.
    Kiedyś usłyszałam coś takiego chyba w jakimś filmie: ŻYCIE NAS POWALA, ALE TYLKO MY DECYDUJEMY CZY SIĘ PODNIESIEMY. Zapisałam to sobie w kalendarzu, na gorsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pewna , że wszystko się ułoży pomyśl pozytywnie , może niektórymi rzeczami wcale nie warto się przejmować ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic nie usuwaj. Zobacz ile osób w Ciebie wierzy.

    OdpowiedzUsuń