poniedziałek, 24 czerwca 2013

Jeszcze tylko 1 kilogram...

Tak jak w tytule... Jeszcze tylko 1 kg aby pozbyć się nadwagi... Tak trzeba ciężko pracować ;) Najbardziej podoba mi się to, ze kilogramy cały czas spadają. xd To jest naprawdę motywujące, nadchodzą wakacje, czyli ćwiczeń jeszcze więcej i coraz cięższa praca. ;)

Ja chcę takie nogi!! *.*


Szczerze? Cieszę się, że kończę znowu jakiś etap w moim życiu... Ale będzie mi brakować mojej klasy. Naprawdę zgraliśmy się, ale dopiero teraz, w 3 klasie gimnazjum... :( To jest właśnie taki główny powód tego, że nie chcę kończyć tego gimnazjum...



Jedna strona mnie chce zostać w gimnazjum, druga mówi: "YEAH! TO JUŻ KONIEC GIMBAZY!!". Której siebie tutaj posłuchać? Chyba proste... Gimnazjum to przeszłość, jasne będzie mi go trochę brakować ale trzeba to przeboleć. Liceum to przyszłość, motywacja do schudnięcia i wiele innych. Przecież gimnazjum już się kończy, jedyne co mi zostaje to "popylać" na MPK do Krakowa. ;) Ale to dopiero we wrześniu... ;) Na razie najważniejszy jest Londyn!! <33


To będzie na razie tyle. xd


2 komentarze:

  1. muszę też schudnąć :)
    OBSERWUJE I LICZĘ NA REWANŻ :) http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też. Powodzenia :* Obserwuję i liczę na rewanż :) http://betiandbetti.blogspot.com/

    Pozdrawiam Beti :*

    OdpowiedzUsuń