środa, 3 kwietnia 2013

Ćwiczenia

Dzień dobry! :) Pogoda za oknem paskudna, chociaż tyle, że w domu jest ciepło. :3

Dziś mam zamiar przedstawić Wam mój plan ćwiczeń na ten miesiąc oraz to co robię aby schudnąć:

Poniedziałek: Zumba.
Wtorek: Skalpel z Ewą Chodakowską oraz trening siatkówki.
Środa: Skalpel z Ewą Chodakowską.
Czwartek: Zajęcia taneczne w szkole oraz trening siatkówki.
Piątek: Skalpel z Ewą Chodakowską.
Sobota: 600 obrotów na skakance.
Niedziela: 400 obrotów na skakance oraz Skalpel z Ewą Chodakowską.
Codziennie: 100x podnoszenie ciężarków o wadze 1 kg na jedna rękę, wyzwanie.




Oczywiście w te dni kiedy nie idę na Zumbę, bądź trening siatkówki mam zamiar nadrobić to ćwiczeniami z Ewą. :D

A oto wyzwanie, które podjęłam na ten miesiąc, niestety nie skończę go w kwietniu, ponieważ za późno je zaczęłam, więc zakończę je na początku maja. :)


Dziś jednak nie mogę ćwiczyć. :( Jestem alergiczką i się odczulam. Po odczulaniu nie wolno forsować ręki. Udało mi się dziś rano ćwiczyć z ciężarkami. Wyzwanie też muszę sobie odpuścić.
Dzisiaj zrobię sobie przerwę a dnia 4 będę ćwiczyć.  ^^

Co robię aby schudnąć?
 - oczywiście ćwiczę. ;)
- Piję zieloną, czerwoną i owocową herbatę, zamiast zwykłej czarnej.
- Nie piję gazowanych napojów, w zamian piję zwykłą wodę.
- Unikam słodyczy.
- Jem chleb pełnoziarnisty.
- Nie podjadam między posiłkami.
- Jem dużo warzyw i owoców.
- Nie gotuję dla siebie specjalnie obiadów, ponieważ nie mam czasu. Moja mama gotuje całkiem zdrowo. :)
- Staram się aby ostatni posiłek był zjedzony o 19:00.
- Oczyścicie jak każdy, też zasługuję na coś słodkiego. W niedzielę mogę zjeść małe co nieco. Chociaż może być też coś niezdrowego, ale w małych ilościach. :)

To tyle na dziś, w następnej notce mam zamiar napisać coś o Zumbie. Do zobaczenia ;*


5 komentarzy:

  1. zazdroszczę zapału do ćwiczeń! pozdr i zapraszam do obserwowania i na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ćwicze od tygodnia lub dwóch :D
    http://franki13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w odchudzaniu , diecie i cwiczeniach : D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja codziennie robię brzuszki ;)

    OdpowiedzUsuń