wtorek, 2 kwietnia 2013

Rewolucja.

Jak pisałam wczoraj mam zamiar opowiedzieć Wam dziś o mojej rewolucji... Pewnie już wiecie co to jest za rewolucja. Nadeszła wiosna (chociaż nie widać jej za oknem), więc nabrałam nowego wiatru w skrzydła. Mam zamiar wreszcie zawalczyć o to, aby być szczęśliwą. Od wczoraj zaczęłam swoją przygodę z odchudzaniem... Mam zamiar pozbyć się nadwagi raz na zawsze!! ; ) Zawsze miałam nadwagę ale teraz mam zamiar walczyć z nią ze wszystkich możliwych stron.
Czuję, że wreszcie mam siłę. Mam siłę na walczenie o swoje marzenia, a także nabrałam dodatkowego zapału do nauki! :D  Ale na razie nie zapeszajmy... ; )

Nie przeciągając podaje moje wymiary. Miejmy nadzieję, ze z miesiąca na miesiąc cyferki będą spadały w dół, aż do uzyskania wymarzonej wagi. : D


Wyniki są podane w centymetrach, mierzyłam się w najszerszym miejscu danej części ciała.

Jutro mam zamiar napisać co robię aby schudnąć. Do następnej notki!


Ps. Zmieniłam wygląd bloga, tak aby symbolicznie zacząć ta rewolucję. Jak Wam się podoba? ;)

2 komentarze:

  1. śliczny ten nowy wygląd. :)
    powodzenia w odchudzaniu. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Such an inspirational pic!

    Love,

    Rowan

    www.redreidinghood.com

    Ps: Enter my GIVEAWAY for a chance to win one of the two By Cleo statement necklaces!

    OdpowiedzUsuń